Tuesday, February 4, 2014

ustazah in action

mamasue lah as the acting ustazah nye
ui...penat geng...
dah la smp umah dah malam...nk bg komitmen kt dhiya utk ngaji lg
sib baik tak de rotan je lg...kalau jumpe,mmg dah beli...sebab tak jumpa je =P
dlm gambar ade dhiya je, tp sebenarnya medina pun ada selit sama...ni lah yg menambahkan cabaran 
tahap sabar tu dah atas kepala...membuak2 je nk meletup
but so far, mamasue nye personal opinion, parents lah yg kene paksa diri utk luangkan masa utk ajar anak2
kt sekolah tu saje tak cukup
even dhiya dah skolah agama, kt skolah dah complete ajar bahasa arab n iqra'...tp budak2 ni pelupa
kene kiasu sket pasal ilmu...biar kedepan...tak apa
peringatan utk diri sendiri...semoga semangat menjadi ustazah ni berterusan la ye mamasue

2 yg dah komen:

lydzar DN said...

betul betul.. kalau ajar anak sendiri, memang sangat menguji hihih

aku la... said...

sama la aku sue..bila kita mula ajar je..penunjuk tu kejap selit kat idung..kat telinga..haippp mula la nak marah..pastu mulut sebut mata merata..aishhhhhhhh..zas..ne sebat..senyap la kejap..pastu buat balik..haiiii

Related Posts with Thumbnails