Monday, September 2, 2013

tanggal 31 bulan 8, 2013

malam before merdeka, biasa lah papa bawak kitorg tgk firework...
kalau ada firework, kite tengok...
kalau tak de firework, kite balik...
mmg dah inform awal2 kt dhiya n medina...kang diorg ni tak boleh kalau terlepas cakap sket, buatnye dataran shah alam tu tak buat firework tahun ni, mana la nk carik mercun malam2...
tahun lepas tak de firework ni kt situ sbb ada ceramah UAI...

kul 1140pm gitu kitorg dah sampai area DEMC...
mmg dah banyak keter park kt tepi2 tu
mamasue dgn penat dari ofis tak abes lg...pastu kebetulan mlm tu aunty mamasue bt openhse...
ditambah pulak hari jumaat + hujan...
mmg kenyang makan JEM je la dlm keter...
mlm, papa ajak tgk firework plak...
layan je lah, tp mmg dah bgtau awal2, mamasue malas nk jln jauh...
rupa2nya tak yah jln langsung, tepi keter pun dah nmpk...
cukup besar dah firework tu smp sisa2 mercun tu jatuh byk atas keter n baju...


 mama yg cerah ke anak2 yg gelap? 


 firework abes je, terus start keter balik....kang lelambat jem lagi...

2 yg dah komen:

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

Atia Adina said...

aku macam tahun2 sebelum ni ... time merdeka duk umah jer. .. hihihi

Related Posts with Thumbnails