Wednesday, July 31, 2013

kuih n ceongsam

lamanya tak update...bukan tak sempat nk update, tapi sebab sibuk dok bt kuih raya...ewah!
betul...mamasue dah siap 2 kuih raya...
ada chocolate chip n meringue kisses...
gambo2nya asyik separuh jln je mamasue snap...sebab dok concerntrate buat kuih...
almaklumlah 1st time...
kalau nk hint2 gambar mana ada tu, boleh lah...

ha...nmpk sedap x...?hehehe...
ni pulak gambar si kecik molek baby na...
mlm2 mintak pulak pakai ceongsam ni....lepas ni mmg kene sorok lah

so pagi tadi, baby na gi skolah dgn pki ceongsam tu...
eh!lupa plak nk update...now baby na and kakak semua daycare kt Litthe Caliph tu
nenek blh la rilek sikit...nak2 bulan puasa ni kan....
tp tiap2 ari nenek amik balik awal, sebab teringat kt cucu2....=)

4 yg dah komen:

Eliss Mie said...

rajin nya ko sue. bak sini sebalang. hehehe. nayla pun ada gak baju ala2 cheongsam tu abang aku bagi

Atia Adina said...

comelnya medina .... amboi anak dara 2 org ni pandai posing

Jiha said...

lorrr mana gmbar kuihnya yg dh siap..meh laa tunjuk..

gerammm lak tgk baby na ni..cuteee

Izan Ishak said...

hish3... gerammnya tgk bby na ni. dah lah pakai cheongsam tu... makin comellah dia!

Related Posts with Thumbnails