Friday, May 17, 2013

jumpa juga buku ni

 of course bukan mamasue yang nak sgt...
kakak dhiya yang teringin sgt nk beli buku nih
asyik2 nk suh gi mynews.com...selalu gi tak de la plak
tp semlm mamasue jumpa buku ni kt kedai...so terus la beli,RM5...not bad

belek punye belek, rupanya2 buku ni dia kluarkan balik episod2 yg dah tunjuk kt tv tu...
but its still good untuk anak2 MEMBACA sendiri
buku ni pun mcm kt tv gak,lepas dah baca cerita tu, dia tunjuk la muka Mr. Hendry Middleton ni betulkan perkataan2 yang salah...

Mr.Middleton ni ajar mcmana nk ckp dgn betul dan lebih sopan....
sooo irony....
sbb masa dlm Masterchef aritu, Mr.Middleton ni was very rude...
pangkah terus!

1 yg dah komen:

Eliss Mie said...

yg masterchef tu gimik jer. dia ikut skrip :p

Related Posts with Thumbnails