Wednesday, November 28, 2012

dhiya and her bestfriend

ni dhiya n her so-called bestfriend...laila
nmpk kamceng gila bila diorg ni main sama2...
tp dlm diam, dhiya ni makan dlm bila kwn ni kata rupa dia mcm cina
heheh
smp nanges2 dia cerita kt mamasue...dia mcm stress bila kwn dia kata dia cina
mamasue pujuk dia...mamasue kata,"dhiya ckp la kt kwn dhiya...nama dhiya, Dhiya Farisha Bt MOHD AZWAN...bukan Dhiya Farisha Bt WONG CHONG WEI..."
dhiya reply,"LEE CHONG WEI la mama...."
=D ..."eh...silap! Lee Chong Wei"
pastu baru dia tersenyum...
mcm ni pun blh jd stress kan...tak terpk plak mamasue...


5 yg dah komen:

Eliss Mie said...

hahahaha. kesian anak ko. tak psl2 lee chong wei jadi mngsa keadaan.

Anonymous said...

bukn mcm cina, mcm korea lah dhiya..tp kan, bukan ke org korean nie cantik2..semua org dok demam kpop sskang nie..hehe

Nafira usof said...

alahaiii.. cian~ takpe.. dah besar nanti mesti dhiya bangga dapat rupe cam cina.. ramai yg minat tuh~

Atia Adina said...

hahaha...pandai plak dia betulkan ayat mama dia....memang muka dhiya muka cina...comel apa????

Nens Collection said...

olololo..chineese look comel la dhiya..anty suke tauuu..unik!

Related Posts with Thumbnails