Monday, October 29, 2012

no picture perfect

susah betul nak dptkan snap yang perfect
yang 5 tahun peel mcm ni, yang setahun peel mcm tu
abes bunyi2an dah buat utk nak dptkan snap tepat muka Medina tu
tp akhirnya mesti terbalik la, terbongkang la, terkangkang la
so layankan je la gambar2 yg dah snap ni




4 yg dah komen:

:: Mrs.Eady :: said...

but stil sweet ~

Eliss Mie said...

aku tak bergambar pun raya haji hari tu :p hahahaha

eT said...

hahaha..tau xper...aku pon camtu la lebih kurang..gambar mesti kelam kabut..

Atia Adina said...

hehehe....budak2 mmg macam tu lah sue......susah betul nak bergambar.....

Related Posts with Thumbnails