Thursday, October 18, 2012

dosa

hari ni mcm biasa tghari mamasue balik umah...
sesampai je kt umah, mak kate kt mamasue yg dhiya hari ni blaja psl DOSA
so mamasue pun tanya dhiya,

mama: teacher ajar dhiya apa pasal dosa...?
dhiya: teacher bukak youtube...
mama: kat youtube tu tunjuk apa pasal dosa...?
dhiya: tunjuk pasal dosa-dosa yang ada lah....pastu kitorang ramai-ramai nangeessss....kawan dhiya pun nanges...
mama: nape yg kawan dhiya tu nanges...?
dhiya: sebab mama dia tak tutup aurat (ala siannnyyaaa)

pastu dia cerita tu, dia dtg kt mamasue, cium tangan, siap kiss lagi...
minta maaf la konon2
tapi drama je semua tu....lepas tu buat perangai lama balik...

3 yg dah komen:

Nens Collection said...

anak pon leh nangis sbb mama die tutup aurat..mesti die balik citer kt mama die kan..harap2 insaf..insyaallah..;)

iera said...

huhuhu..insaff plak.budak2 pun pandai..walaupun kjp je tp diorg leh faham..

Nafira usof said...

huhuhu.. terkedu plak baca n3 nih..huhuhu.. pandainye dhiya~

Related Posts with Thumbnails