Monday, October 15, 2012

aku ingin putus...


Entah harus darimana ku memulai kata-kataku
Resah gelisah tak menentu, dari jauh lubuk hatiku
Bukan, bukan keinginanku tuk mencoba meninggalkanmu
Namun tak bisa ku jelaskan, aku takut menyakitimu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Berat rasanya, berat rasanya untuk
Ungkapkan kata meski bualan hati

Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan kita harus putus

Berat rasanya, berat rasanya untuk
Ungkapkan kata meski bualan hati

Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan kita harus putus
Sayang maafkan aku ingin putus
Sayang maafkan kita harus putus

yang nak sangat putus tu ungu...mamasue tak pon...haha
kan lagu ni tgh HOT kan kat radio
anak dara mamasue pun melayan gak...
'aku ingin putus....aku ingin putus....'
mamasue pun saje la buat2 tanya...
mama: aku ingin putus tu putus apa dhiya....?
dhiya: putus CINTA lah...
(uiiiii.....I didnt expect that she's going to say that....)
mama: putus rambut kot.....ade ke putus CINTA...?
dhiya: putus CINTA la...sebab dia nak CARI YANG LAIN...
(ambboooiiii....kemain hang noooo.....budak2 zaman sekarang, jgn igt diorg ni tak paham yeaaa.....)




4 yg dah komen:

Nens Collection said...

hehehe..pandai dhiya..anty pon x pernah dgr lagi lagi laguu ni..

emm xth x pernah dgr ke x cakna..haha

Nafira usof said...

budak2 srkg memang bijak kan~ cepat jer tangkap~

iera said...

hahhaha..mmg advance la budak2 skrg..

eT said...

yer la kan...budak2 ni mmg cepat tangkap..nampak jek cam leka main..tp telinga tu pasang...

Related Posts with Thumbnails