Thursday, September 20, 2012

medina and kuih bakar

medina kalau mkn apa2, mesti dia akan sumbatkan semua dlm mulut tu
ni la satu2nya anak mamasue yg mkn cenggini
seingat2 mamasue, dhiya tu tau gigit sikit2...sbb nak amik rasa dulu
tp yg anak kedua ni, al-pelahap sket...
tgk la rupa dia bile dia mkn kuih bakar biskut ni...
mmg serious gila...=)




mulut yg penuh dgn kuih...terjojol gitu je la kuih tu...
tak gigit tak telan....

5 yg dah komen:

Atia Adina said...

hahaha...kalo adam...pas dia tak boleh kunyah....dia keluarkan bg kat aku....geram betul.....

Nens Collection said...

ekekeke..hehe..gambar first tu mcm menahan gelak je..hehe..die simpan tu mamasue..dikala lapar die kunyah skit2 makanan tu..hehe

alman_alif said...

su apa jadi dengan rambut medina nampak lain muka dia hehe

|| NaFiRaa || said...

hahahaha..comelnye~ penuh lam mulut..:))

MAMASUE said...

2alman_aliff: nenek dia cantas aritu masa bulan posa....gitu la kesahnya nape rambut dia gitu =)

Related Posts with Thumbnails