Thursday, September 6, 2012

Drama Adam & Hawa


sejak ada drama ni, mamasue n dhiya tak sabar2 nak tunggu kul 10pm...


mamasue suke aaron aziz je, kalau bukan aaron aziz yg berlakon, mebi tak tgk kot..huhu...
drama ni dari isnin sampai khamis je...so hari jumaat malam tu kitorg mcm tak best la
schedule dah lari
dhiya rajin search2 kt youtube pasal cerita ni and layan sorang2...
sampaikan lagu tema citer ni yg dato siti n hafiz nyanyi tu pun dia dah blh nyanyi
adik ipar mamasue kate, drama ni sampai 80 lebih episode...wow!lama tu...komitment tu...
korang layan x citer ni...?

2 yg dah komen:

Nens Collection said...

sy jd x minat dh kt aron ni..sbb dh asek sgt die je hero..boring dh..ehehe

Atia Adina said...

amboi...si dhiya pun layan

Related Posts with Thumbnails