Tuesday, August 14, 2012

kawan-kawan iftar


ni adalah antara kawan2 semasa iftar dhiya and medina....
ade ramai lg, tp time ni tgh bz beriftar
gambar atas tu dr kini: mariam, dhiya, insyirah, the vas tebaboom mamasue and medina, and amirah
mariam and amirah ni siblings...
diorg tumpang sama2 beriftar dgn family kitorg, sebab..........?
hahahaha!!! 
sebab mamasue rasa, papa diorg ni menjadi imam di masjid tepi umah kitorg beriftar ni...
papa dia syeikh...dari mesir tapi dah lama kot menetap kt sini, so blh ckp fasih dah bahasa melayu
ade gak la wife dia sekali tu bawak mcm roti canai, tapi bukan....hahaha...makan cicah2 dengan kari daging
at 1st,mamasue terpk, kenyang ke klu mkn roti ni je....
mamasue punye pelahap makan (usually tak pelahap ok...=) ) sebab kari daging tu betul2 sedap dan daging tu betul2 lembuuuuuuttt....kenyang yang amat!

3 yg dah komen:

Nens Collection said...

bestnyer ade kawan dr negara lain..( walopon dh lama kt mesia kan)..ni la 1 dunia!..hehe..

sume comel2 kanak2 di atas..hehe

Eliss Mie said...

comel anak pak arab tu. sesuai laa tu pak arab jumpa anak cina..hehehe..satu malaysia :p

|| NaFiRaa || said...

meriahnye bukak puasa ramai.. pastu pekena plak masakan bangsa lain.. meriah~

Related Posts with Thumbnails