Wednesday, August 1, 2012

buka puasa mamasue 2012

Promo: Baby Be Dazzled kan raya anda!
sama gak mcm tahun2 lepas, buka puasa mamasue disponsor
alhamdulillah...
kadang2 lauk pauk yg lebih tu, membawa pula ke sahur...
so sahur pun sponsor lah...=)
tiap2 hari family besar mamasue akan kumpul di sini utk berbuka beramai-ramai...
setiap hari wajib ada bubur lambuk, apam balik dan putu piring...
so tak pernah timbul bab hari ni klu tak makan kuih tu, esok mesti tak ada....sebab semestinya ada!
thanks to family aunty and uncle mamasue yg rajin utk nk sponsor tiap2 tahun...
moga dimurahkan rezeki lagi =)

buah-buahan
lauk berbuka

kuih dan muih
kek 
ni actually utk anak2 yatim...

2 yg dah komen:

:: Mrs.Eady :: said...

menarikkk :)

|| NaFiRaa || said...

bestnye berbuka beramai2..:)

Related Posts with Thumbnails