Tuesday, April 17, 2012

SHE IS UP FOR SALE!


geram tak? tgk je lah muka dia yang boleh senyum tu...macam panjat kerusi tu tak de apa-apaaa je
baby na panjat kerusi tu sendiri...
dia akan terkedek-kedek,tolak tarik semua utk sampai atas tu
dulu agak payah sikit, tapi sekarang ni sekelip mata je dia dah blh ada kt atas kerusi mcm tu
segala benda yg kaki dia blh capai, pasti baby na akan ada kt atas tu 
meja tv,sofa, tangga, kerusi mkn, grill...

SHE IS UP FOR SALE!
(just kidding ye papa)

6 yg dah komen:

Kancilbiru said...

berani betul budak kecik ni....aku pulak yang takut tgk dia atas tu...

Nens Collection said...

hehe...budak tecit mana reti rs gayat..hoho

Eliss Mie said...

banyak lasak yer skang dia :)

|| NaFiRaa || said...

amboiii... kemain lag senyum yer.. kita plak yg risau tengok dia..

Atia Adina said...

sama lah ngan si adam tu....tak tau takut langsung....kita yang cemas....dia relex jer...geram aku

mama_izz said...

muka bb na mmg confident tak besalah (tu yg penting skali tu )...siap senyum panjang... ~hahaha

Related Posts with Thumbnails