Thursday, March 8, 2012

makan sayur...

anak mamasue mmg pandai mkn sayur...
senang je nak pujuk dia mkn sayur2 tu...
mamasue bgtau kt kakak dhiya...'dhiya igt, LISA SURIHANI tu cantek gitu je ke???'
'dia cantek sbb dia makan sayur tau...'
so dhiya pun makan la dgn lahapnya....
anything psl LISA SURIHANI dia nak eh....
losyen GARNIER pun dhiya pakai...
semata-mata sebab LISA SURIHANI pun pakai...
dhiya pernah kate kt mamasue,' mama kena lah pakai, sebab kulit mama kan HITAM...'
sungguh LASER mulut anak-anak zaman skrg...
nasib mama tak LASER je balik
src

5 yg dah komen:

lydzar said...

hahahhaha..comel sungguh kaka dhiya ni.tp tak baik tau laser2 kt mama mcm tu

|| NaFiRaa || said...

amboiiii.. dh pandai ikut gaya lisa yer.. abeslah mamanye nanti.. lepas nih mamanye kena berusaha keras jaga kecantikkan.. kikiki

eT said...

haha..terbaik la dhiya...

Izan Ishak said...

bagusnya kakak dhiya... haruslah makan sayur banyak2 kalau nak jadi cantik cam lisa surihani... hehe...

noor said...

cutelah ank awk

Related Posts with Thumbnails