Tuesday, March 6, 2012

cik bulat saya




cik bulat mamasue ni mmg suka aksi-aksi lasak skrg...
tak padan dgn usia dan jantina (tengah pakai dress lagi)
mcm dalam gambar-gambar kt atas tu, piano kakak dhiya tu di terbalik kan...
pastu cik bulat nak cuba duduk kt atas batang tengah tu...
apa lagi, hasilnya of cause lah cik bulat jatuh...
ni sempat la mamasue snap, yg tak sempat snap gambar of cause jugak byk lagi...
panjat meja tv, panjat tangga...selagi boleh nak panjat....
muka tu, baik lebam sana, lebam sini pulak
baik luka sana, luka sini pulak....
klu anda ada cik bulat....ape cerita cik bulat anda?

5 yg dah komen:

Sidratul Muntaha said...

cik bulat saya dah gi school dah..
bulan depan dah msuk 2 thun
aritu cik bualt saya kurus kejap
la ni dah dobot.
pipi labuh la sikit..
windu giler tpi dia 8 bulan dulu..
kembung mcm ikan buntal

|| NaFiRaa || said...

amboiiii... lasaknye main~ kalah boy kalo cam nih.. geram untie tengok!!!

lydzar said...

cik bulat saya pulak garang orangnya. dh pandai merajuk dan mogok kalau mama tak dukung dia kehulu kehilir. pandai conquer mama juga sambil dia tolak2 kepala abang dia bila abang dia minum susu dekat riba mama..kt rumah nenek pon dia ada percubaan nak naik tangga, tp asek kena marah ngn papa hahaha

e.l.i.s.s.m.i.e said...

cik bulat aku pun dah kurus tapi skang dah nampak ciri2 pompuan. main barbie, nak baju pink, nak pakai sepit dan terbaru nak pakai skirt you :p

Izan Ishak said...

encik2 bulat izan dulummg bulat sgt... skrg bila dah besar n sekolah dah kurus dua2nya... rindu betul zaman kembar bambam...

Related Posts with Thumbnails