Wednesday, January 25, 2012

mamasue ke Cyberview Lodge

isnin lepas, mamasue dan family besar kitorang ke Cyberview Lodge Resort
tempat baru kan ni?
walaupun Cyberview ni kt Cyberjaya je...tp bila dah masuk dlm tu, rasa mcm bukan kt Cyberjaya plak...
mamasue dapat bilik dekat dgn swimming pool
gamaknya, seronoklah kakak dhiya 
kite layankan gambar je lah ye




 

 mcm orang redah banjir pun ada gak nih...=P
 kite tgk je lah...
 konon nak suruh papa rendam kaki Medina je....sebab pakai pampers,sian plak org lain nanti =P
 tapi akhirnya rendam jugak....selamatlah sesape yg tertelan air nih...

penatnya bila balik rumah tu, tak terkata....flat rasa badan nih, balik kelantan pun tak sepenat nih...
overall, menyeronokkan......ada tasik gak kat sini untuk yg kaki pancing
boleh lah nak menerai kalau malas nk bercuti jauh2

6 yg dah komen:

lydzar said...

seronoknya beraktiviti air..

Sarah Syazwani said...

cekcinyer dhiya...nice place mmg mcm bukan kt cyberjaya

Nens Collection said...

seronok!..bilik pon awesome!..selesa..;)

Liza Razak said...

bestnye !!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bestnya. berapa semalam tu?

Atia Adina said...

seksi nyer dhiya...hehehehe

Related Posts with Thumbnails