Wednesday, December 7, 2011

lagu dan otak versi dhiya

as usual, lunch tadi mamasue balik umah...
dhiya and mamasue lunch sekali...dia makan mee sup and mamasue makan nasi
tgh sedap makan tu, tetiba dhiya tergedik-gedik sambil kepala dia dok goyang-goyang...
mamasue pun saja je lah tiru aksi dia 
pastu dia tanya....

dhiya: mama pun boleh dengar ke...?
mama: dengar apa?
dhiya: mama pun boleh dengar lagu dalam otak dhiya ke?
mama: =D ....dalam otak dhiya tu ada lagu apa?
dhiya: lagu pengantin baru...
mama: nyanyi lah sikit
dhiya: hari sabtu kubur aku...hari ahad kubur kamu...la la la la la la la....
mama: tu bukan lagu pengantin baru laaaa.....

9 yg dah komen:

Kancilbiru said...

habis tu dhiya nyanyi lagu apa?? :)

MAMASUE said...

2 Kancilbiru: tu lagu Kumpulan Syok dalam Maharaja Lawak Mega

|| NaFiRaa || said...

hahahahahahahahaha*gelak guling2~

rasa nak pecah perut baca dialog mama ngan dhiya..sabo jek laaaa... ade jek ayat2 bijak dia tu.. pandai sungguh kakak dhiya nih~

lydzar said...

lawak sungguh la kak dhiya ni. ada ada je idea dia

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahahaha. lagu tu yang dia ingat. tapi tu memang lagu pengantin baru, pengantin baru hantu apa :p

Aidanisme said...

hahaha... dhiyaaaa dhiyaa

~izan~ said...

errkkk corpse bride tu ekeke

sharina said...

lagu pengantin baru hantu polong gotong royong :p mcm2la dhiya nih..hahahhaha

iela said...

hahhaha...serius lawak..lagi lawak dari Maharaja Lawak Mega.. kahkahkah

Related Posts with Thumbnails