Tuesday, October 4, 2011

posisi tidur...

ada banyak posisi tidur seseorang manusia...
ikut orang tu lah nak tido mcm mana gaya yang dia selesa...
tapi dalam banyak-banyak posisi tidur seperti di atas ni, tak ada satu pun yg sama seperti posisi tidur yg mamasue akan post kan ni...
mamasue dah google-google, mmg tak jumpa apa nama posisi tidur ni...
dan tidurnya mmg amat nyenyaaaak skali...
sampai 2 jam lebih tak bangun-bangun...
tu pun mamasue  yg kejutkan, kalau tak mmg akan tidur lagi...
saksikan...
posisi tidur lipat silambam.....=P

15 yg dah komen:

lydzar said...

amboi medina, tidur gaya apa ni dear..bleh bernapas ke tak tu

Nens Collection said...

hehehe..ni gaya bebas ni..ngantuk sgt tu..haha

Aidanisme said...

ini tgh2 main terus terlentok ke ape ni.... huhuhu

MAMASUE said...

2 Aidanisme: dia dah bgn,tp dah ngantuk sgt,tertido balik...=)

Atia Adina said...

ini gaya apa ni su???tak sakit ke badan dia tdo cam tu...ish ish ish

~adeQ~ said...

mak ai...caya lah Medina!

sharina said...

aduhai anak..macam2 gaya korg kan.. comel btol :p

Kancilbiru said...

ngantuk sangat medina ni sampai lentok gitu...hehehe

MAMASUE said...

2 Atia Adina:tu lah gaya tido lipat silambam...sooo elastic

Sarah Syazwani said...

x sakit ke badannyer tu..kalo ank aku yg no 2 tdo menonggeng pulak..haha

iera said...

mak ai..tido aksi akrobatik tu..hehehehe..mesti lena kan?hihihihi..

|| NaFiRaa || said...

ya Allah.. comelnye.. hehehehe... boleh lena plak tido camtu yerk..

alman_alif said...

nampak ye medina ni ade bakat masuk gymnastic la..pada kecik lagi pandai lipat-lipat badan hehe

~izan~ said...

lorr..boleh plak mcm tu..fleksibel sungguh badan dia.ratu gimnastik ni nanti hehe

ummidaddy said...

huahauahuuaaaa......garu kepala acik ni larr nak medina oii..

Related Posts with Thumbnails