Tuesday, July 26, 2011

dhiya at kelas agama

last weekend, utk julung-julung kalinya mamasue, dhiya and medina pegi kelas agama yg nenek pegi tiap2 minggu tu...yg minggu2 lepas tu bukan tak nak pegi....hehehehe....tp sebab nak kena pegi pasar, so tak sempat lah nak pegi kelas agama tu yg start kul 10am....tapi mak kate,nak seribu daya...klu tak nak tu sejuta dalih...heheheh...betul gak tu! 



ramai kan makcik2....hehehe...
ni pun makcik comel ni...dia pun join kelas agama gak...
mamasue dgr dari dalam rumah je lah...tgk kot tv je...nak snap gambar sendiri mcm malu2 la plak...
ni plak meja mkn dalam rumah utk mkn lepas kelas agama dah abis...mewah sungguh kelas agama ni...
ni plak Queen of negara mana nih...hehehehe

gambar ni tak de kena mengena dgn kelas agama tu...just sampingan je utk tatapan papa...

2 yg dah komen:

lydzar said...

wah medina pon pegi kelas agama jugak ye

Nens Collection said...

memang mewah..hehe

Related Posts with Thumbnails