Friday, June 17, 2011

aksi sujud syukur seth tan...


aksi sujud syukur seth ni bagi kebanyakkan orang mungkin mengharukan, ye lah, seth tan tu punya lah bersyukur sbb Yvonne tu rupa-rupanya campak anak patung kan...tapi masa seth sujud tu, isk, saspen betol mamasue....tepi le skit, awat sujud kt tengah-tengah jalan....dah la citer dah nak ending ni, kang ade kerete ke, motor ke, bas ke , lori ke kot lalu.....kat ke maut....tapi sib baik tak maut la kan....director tak bagi seth ni maut, kang ade pecah tv kat umah sebab ending nya seth mati...hehehe...tak blh tak blh...=P

5 yg dah komen:

~izan~ said...

hehehe..kita kat rumah mesti pk mcm2 selain director pk hehe.mujur hepi ending.dan demam seth tan ni abis dah..hehe

lydzar said...

nanges tau tgk sujud syukur seth tan smlm

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku nanges jugak masa tu tapi aku awal2 lagi dah suspek tu bukan anak dia :p

mama_izz said...

masa time campak babay agak dahpatung...tp time sujud nih igatkan dia kene gilis dek lori ka keta ka apa2 la....konon2 nnti nora pulak merintih kematian org yg dia sayang sebenarnya..upanye cett...ilusi semata2..

miezaniera said...

huhuhu...berani tuan direktor tu bg seth mati..nangis tk berlagu la sume org..kalah cite nur kasih nnti hehehe

Related Posts with Thumbnails