Thursday, May 19, 2011

hmmm...nak rambut kerinting katanya...

hmmm...tak tau lah nk kata apa...bila duduk diam-diam tu mesti ada projek mega-mega kakak dhiya tgh buat...katanya nak rambut kerinting....
masa tu mamasue tgh breastfeed baby medina, sudahnya kakak dhiya menempek tepi mamasue suh bukak kan gak sikat tu...mamasue ni nak tergelak pun ada, saspen pun ada, marah pun ada....tak boleh nk gelak depan kakak dhiya ni sbb nanti dia pun gelak sama and dia tau kite tak jadi nak marah dia...tapi apa-apa pun mamasue sempat snap gambar dia sbb mamasue nk mms kat papa...suh papa tgk apa aktiviti anak dara dia kt umah.
nak di jadikan cerita, kt sikat tu ada 2 gelang getah plak tuh...lagi lah payah mamasue nak cabut rambut dia sebab semuanya melekat-lekat kt getah tu...kakak dhiya kate,"potong je lah mamaaaa...". mamasue plak kate,"kalau mama potong rambut dhiya ni...botak lah kt depan ni.....haish!pandai-pandai je budak nih..." . dgn keadaan mamasue yg tgh breastfeed baby medina tuh, amik sejam dua gak lah nk cabut sikat tuh...sampaikan kakak dhiya terlentok-lentok tertido sbb lama sgt tunggu mamasue cabutkan...

3 yg dah komen:

♥Mrs.Eady♥ said...

heheheehehe..anak penghibur hati! :)

lydzar said...

dorang ni selalu buat kita nk marah sambil tergelak, kan?

~adeQ~ said...

anak bertuah....heheheh...nasib boleh bukak, kalau tak, kita tukar fesyen rambut jek lah dhiya...

Related Posts with Thumbnails