Monday, April 11, 2011

lawak si dhiya ver 15...

as you olls pun tau kan...kakak dhiya ni mmg sinonim betul dgn toilet...dhiya & toilet, bagai pinang di belah-belah...rasa mcm nak kunci je pintu toilet tu! baru-baru ni, mamasue nasihat kan dia sikit...mamasue terangkan kat dia kenapa tak elok main kt toilet ni selain daripada bahaya...

mama: dhiya....dhiya nak tau tak kenapa mama tak bg dhiya duduk lama-lama kat toilet? sbb hantu setan pun suka duduk kt situ tau...tu rumah dia...
dhiya: (as usual) nape?
mama: sbb Allah pun tak suka hantu setan tu, so Allah suruh dia duduk toilet...tempat kotor-kotor yg ada najis tu hantu setan suke lah...pastu dhiya pulak main lama-lama kat toilet...
dhiya: kite FLUSH je lah setan tu!


mamasue nak tergelak sgt2, tp mamasue tahaaannnnnnn.....kang tak jalan nasihat mamasue ni...

5 yg dah komen:

Kancilbiru said...

logik jugak kan...hehehehe

iela said...

hahaha..aku pon tak terfikir mcm tu :P

iera said...

hahhahaa...lawak..lawak..mmg logik jugak la kate dhiya tu..wahahhaa..kite nasihatkan die.kite lak yg terkena..wahahaha

mama_izz said...

agak bernas jawapan dyia...gud gurl...huhu

miezaniera said...

hahaha..bijak bijak..

Related Posts with Thumbnails