Friday, March 18, 2011

Lawak Si Nenek...Ver 1

kakak dhiya nowadays ni asyik kejap-kejap minta susussss je kejer nya...sejam susu...sejam susu...botol susu tu smp pakai 2 kali baru cuci...tak smp 5 minit, dah abis sebotol...kalau nenek tengok mamasue tgh bz susukan adik medina, nenek akan tolong mamasue buatkan susu utk kakak dhiya...

dhiya: neeeneeekkkk....nak sosoooo(susu).....
nenek: hah??? dhiya ni baru kejap tadi minum susu....susu susu susu.....
dhiya: neneeekkk....nak sosooooooo........
nenek: nenek nak beli lembu sekor, letak kat dlm umah ni...dhiya nak susu je nenek letakkan kat nenen lembu tu...

tukang gelaknya mamasue lah....HAHAHA!sian nenek...mcm mana lah mamasue nak masuk kejer mcm ni nanti...

4 yg dah komen:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..kesian pulak dengan neneknnya..dua cucu nak kena pantau yer.hikss

iera said...

hihihihi..biasala tu kak su,si dhiya ni nak org perasan kewujudan je die..hahahha..

iera said...

hihihihi..biasala tu kak su,si dhiya ni nak org perasan kewujudan je die..hahahha..

Sarah Syazwani said...

nape ehh..suri pun mcm tu siap ckp gini lg kalo nk susu

"mama..nk susu nk penuh2 nk botol mickey mouse"

x sampai sejam kdg2 br je minum susu mintak lg..

Related Posts with Thumbnails