Wednesday, January 12, 2011

mamasue dah lapar....LAGIK!

actually dari kul 11am okay....huhuhu...kronik nih...mana lah lif tu tak bising...mamasue terign sgt nak mkn makanan yg mcm  ni...

TAPI,bila mengingatkan TRAGEDI lif semalam tu, mamasue puasa je lah menu2 ni...GULP! telan air liur je...tak pa....(huhuhuhu....)...tengok je lah mata mamasue yang bulat tu dah jadi SEPET macam papa and dhiya dah bila senyum...APA KES?GEMOK SGT LAH NIH!


jgn meleleh air liur dah la baby mamasue nanti...

3 yg dah komen:

eT said...

hehe..sama kes la...
aku pon nk makan jek...
bila lambat makan...mula perut sakit menyenak2..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tadi aku pun tak lepas :p tapi rupanya ada sorang lecturer yang gemuk penyebab dia bukan aku..hahahaha :p

mama_izz said...

makan peringkat2 sikit2 ok kot...nnti meleleh air liur bb... ;D

Related Posts with Thumbnails