Wednesday, December 15, 2010

sedihnya...

Temani mayat ibu (sila klik utk baca)


sedihnya mamasue baca berita2 mcm ni...mmg org2 yg pregnant mcm mamasue ni agaknye mmg terlebih hormon. lagi2 bila budak pompuan tu lbh kurang sebaya dgn anak mamasue...uwaaaaa! ;_;

lagi sedih nya, sbb kdg2 tu mamasue berlakon-lakon mati kt dhiya tu...sbb dia kdg2 tu suka sgt pukul2 mamasue, so skali dia pukul, mamasue buat2 mati lah...pastu, terbayang lah dlm otak ni 'kalau la aku mati betul2, sapa la nk jg anak aku klu kebetulan tgh duduk berdua dgn dia nih...','kalau la aku mati betul2, dhiya ni igt aku mati ke tido?'....bila dah berlakon-lakon mati tu, usually dhiya akan nangis balik, pastu mamasue lah yg kena pujuk dia pulak ...

tapi bila baca artikel kt dlm paper tu, anak dia yg umur 4 tahun tu mamasue sendiri unsure lah samada dia tau ke tak mak dia dah meninggal...mebi dia tahu kot tp dah tak de sapa kt umah tu, kena lah dia duduk tepi mak dia gak.....siannnyaaaaa.... :~( semoga kita semua tak mati keseorangan lah...sian gak bila pk berlaku mcm nih....

4 yg dah komen:

lydzar said...

mintak dipanjangkan umur dan dijauhkan la kita meninggal dalam keadaan sorang2 mcm ni kan..uwaaaaa sedih jugak

Atia Adina said...

hmmm....sian sangat kat budak tu....apa tah dia rasa kan...sepanjang 3 ari tu...mesti dia duk nangis jer....ish...tak leh bayangkan lah dia buat apa sepanjang 3 ari tu

eima said...

la sedey la palk ...
dulu slalu terpk ...
time HB keja mlm ....baby kecik lagi .. tetiba Allah tarik nyawa time tu ... cam ne ngan baby ... mesti nangis sampai pengsan kot nk susu....eeiii sedey nye

Eddy said...

semoga kita buat yang terbaik

Related Posts with Thumbnails