Wednesday, November 24, 2010

Kenali seseorang berdasarkan jenis-jenis rambut

mana satukah kategori kita?

1) RAMBUT LURUS
- bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu,dan berpotensi dalam bidang kesenian.
komen mamasue : senang la nk bergaya sbb rambut pun lurus...

2) RAMBUT KERINTING TEBAL
- kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantic, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung
komen mamasue : einstein tu pandai je...

3) RAMBUT KERENTING NEGRO
- bijak, ego, cemburu buta, romantik , memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah
komen mamasue : klu nak uruskan rambut yg kerinting negro ni mmg pyh...patutlah mudah ngamuk

4) RAMBUT IKAL MAYANG
- bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.
komen mamasue : SETUJU 100% sbb rambut mamasue jatuh kategori nih...hehehe...

5) RAMBUT HALUS/LEMBUT
- bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.
komen mamasue : rambut dah halus + lembut, tak  yah nk uruskan rambut tu lama, dats y lah cepat je nk bt kerja lain.

6) RAMBUT SIKIT
- bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang,ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.
komen mamasue : klu org tu rambut sikit sbb gugur mcm mana?

7) RAMBUT PERANG
- kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.
komen mamasue : ape kene mengena dgn rambut perang dgn kurang bijak nih....blaja rajin2 je lah...

8) RAMBUT TEBAL 
- bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.
komen mamasue : tak paham...mcm mana 'kasar'+'byk kwn'+'pandai mengambil hati seseorang' ni blh ada pada 1 orang...???

9) RAMBUT KUSUT
- sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.
komen mamasue : rambut kusut ni sbb tak sikat je...klu 'sangat bijak' tu,apsal yg tak sikat rambut tu....?

10) RAMBUT BERUBAN
-kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri.
komen mamasue : rambut beruban ni genetik lah...kurang bijak tu boleh belajar =P


src





5 yg dah komen:

lydzar said...

hehehe memang confuse ngn yg rambut tebal tu..kasar tp byk kawan dan pandai ambil hati..

ntah2 dia pandai ambil hati kawan2 yg sama kasar mcm dia la kot

eT said...

alamak...kalo pakai tudung cane nk kenal org tuh??? :p

YOUR DREAM JOBS HERE

Ogy said...

kalo rambut rebonding? hik3

Kancilbiru said...

kalau botak.?? hahaha nak kena lempang aku ni...

Anonymous said...

I recently found this website that I want to share with everyopne as they were a remarkable help when I was
working on a recent project. I needed to know how to do some stuff in PHP and they were able to provide
a tutorial sepcifically tailored to my needs. It was awesome.

[url=http://teamtutorials.com]TeamTutorials[/url]

I recommend you hit them up and check them out if you need assistance.

Related Posts with Thumbnails