Thursday, October 28, 2010

Update gambar birthday Papa...

birthday cake papa...(pegi beli pun dgn papa.....hehehe)
before mkn kek, ade sesi letup2 dulu....=)

mcm biasa, org lain yg akan tiup dan potong kek...=P

dan mulut budak tu mmg tak boleh nak duduk diam...mesti ada aksi2 menarik...

padahal, pada hari yg sama gak budak tu pegi tangkap gambar passport yang sgt skema....sila lihat semula...


          

5 yg dah komen:

Kancilbiru said...

amboi...dhiya pakai topeng mata tu macam besday dia pulak...ekekeke

iera said...

hahaha..si kecik yang sgt comel dah menghiburkan hati..

Atia Adina said...

nasib baik masa nak amik gambar passport dia tak wat hal...heh heh heh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahaha.tu lah aku ckp, kena upah photog luar baru dia skema :p

ciK mOt (",) said...

comel...chinese look...

Related Posts with Thumbnails