Friday, October 29, 2010

ada apa dlm beg mama ari ni?...

dhiya: ada apa dlm beg mama ari ni?...
mama: (haaiihh...tau dahhhhhh.....) tak ada apa....tiap2 ari sama je...sama je mcm semlm.....
dhiya: mama bukak lah...
mama: dhiya nak apa sebenarnya...
dhiya: dhiya nak make up...(sambil sengih)...

asal mlm2 je nak make up, mlm je make up...ape kejadahnye (mcm 999 je...)...papa dah jeling2.....haihhhh...dpt anak dara mcm ni la pa....


mama ni kulit hitam...dhiya tu putih...blusher tu mama sapu 10x pun tak kluar kaler...kulit dhiya ni sapu sket je dah mcm clown...bibir tu terketip je sbb pki lip gloss...

3 yg dah komen:

lydzar said...

mamasue kena beli satu beg mekap khas utk dhiya la..baru la dia tak sibuk2 nk bukak beg mama :D

Atia Adina said...

amboi anak dara ni.....kemain lagi nak melawa....

@e_da said...

anak dara dah pandai nak bersolek kan..

Related Posts with Thumbnails