Wednesday, August 25, 2010

lawak si dhiya ver 10...

malam semlm, time2 nak lelap tu...tetiba kaki dhiya terkena perut mamasue...

mama: dhiya, tepi sikit kaki ni...siaaaannn kat adik

dhiya: nape? dia tengah buat apa? tengok tv eh?

mama: adik nak tido lah... tak boleh... kaki kakak kena perut mama...siaaaannn kat adik...dah la adik tak de  bantal, dhiya ada bantal banyaaakkk, adik tak de katil, tak de aircon, tak de tilam...dhiya semuaaaa ada...

dhiya: pastu dia ada apa?

mama: tak ada apa-apa lah...dalam perut mama je...tak de apa-apa

dhiya: nanti dhiya belikan adik dhiya tv....pastu MAMA MAKAN...

mama: mama makan tv tu...?

dhiya: ha...mama makan tv tu...pastu adik dhiya tgk tv...

mama: (baiknya hati walaupun tak pandai lagi   =) ...)

8 yg dah komen:

miezaniera said...

salam..hahaha mmg lawak dhiya ni..pandai dia hiburkan hati mama dia hehehe

Sarah Syazwani said...

adoyai..mmg gelak la kalu bc psl ank ko nehh

Kancilbiru said...

wahh pandai dhiya...sangat logik kalau ikutkan..adik nk tgk tv kena la mama makan dulu kan baru dapat masuk perut...hehehe

Atia Adina said...

pandainya si dhiya ni berpikir....pas ni bg mama makan bantal plak....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seb baik dia tak suh ko telan aircond..heheheheheeehehehe

maslinamansor said...

dok bayangkan kalau sungguh dhiya suruh sue makan TV...

Farihan said...

tp dhiya mmg spontan bleh gelak dgn membca jer...kak sue x nmpak tulisan...

lydzar said...

dhiya ni mmg lawak laa

Related Posts with Thumbnails