Monday, July 12, 2010

its all coming back to me now...

chewah chewah....tajuk mcm lagu celine dion pulak...hehehe...no, its actually mamasue nye deria bau...dah boleh dah nak bau2 benda2 yg rasa2 nya dulu tak bau pun...adoila....

mamasue nye selera mkn tu, masih membuak2...rasa nak mkn tu mmg ada, tp bila mknan tu dah ada depan mata, rasa tak selera pulak...semlm mamasue suh papa n dhiya pi belikan burger n nasi lemak kukus, dah nye tak abis, nasi lemak pun mkn 2 suap je...

toilet pun sama...asal jejak je kaki kt dlm toilet tu (baik toilet kt umah or kt opis...lagilah kan...) mula lah rasa nk termuntah...siap terbatuk2 lg....tp muntahnya tak kluar2 gak...tgk tong sampah pun nk termuntah...apatah lg bila si dhiya uk-uk...

sian dhiya...anak dara mamasue ni dah pandai mandi sendiri.....pakai shower tu (tu yg tak blh blah!)...pastu dia wajib shampoo rambut. shampoo dhiya ni dah la bau strawberry...pagi mandi pun shampoo,ptg mandi pun shampoo...dulu mamasue rasa harrruuummm je bau shampoo tu,tp skrg rasa mcm bau 'kap lam nga' pulak....mlm2 dia nk tido tepi mamasue, pelan2 mamasue tolak dia ketepi bila dia dah lena, sbb tak tahan bau strawberry rambut dia tu...siannn baby badak mama.....

3 yg dah komen:

lydzar said...

siannya dhiya..

takpa kot, benda ni tak lama..terpaksa la papa dhiya layan dhiya lebih sikit buat masa ni

Jejari Halus said...

saje jenjalan.
nape leh jadik camtu.
dhiya nk dpt adik ke.

iela said...

hahahaha...dah start loya2 yer.. huhu.. sian kat dhiya..
aku plak tak sabar nak tunggu bila nak abes loya.

Related Posts with Thumbnails