Tuesday, July 20, 2010

denying responsibility

semlm, before tido, dhiya igtkan mamasue utk doakan utk Tok Kamal (arwah ayah mamasue), then baca doa tido. then, mamasue puji2 dhiya...

mama: baik betul la dhiya nih...mesti adik pun kate 'kakak dhiya ni baik GILER lah....'
dhiya: baik SANGAT la mama....
mama: (deeerrr....) okay...nt klu adik nak susu sape nak buat kan?
dhiya: tak payah....dia minum susu t*t*k mama je...
mama: (ish ish budak ni.....)   kalau adik nak berak?
dhiya: mama lah cuci....pastu mama letak sabun byk2....nenek tak payah...bebe (uncle bil) tak payah...papa tak payah...mama je cuci....
mama: (pandai je budak kecik ni.....)    klu adik nak main toy dhiya?
dhiya: tak boleehhhhh....nanti dia makan...dia masukkan dlm mulut dia....
mama: kalau adik nak makan?
dhiya: dia tak de gigi.....dia minum byk2 je......mama campurkan milo la kan?
mama: (byk plak arahan....)

4 yg dah komen:

lydzar said...

dhiya mmg pandai jaga adik dgn memberi mama macam2 arahan hehehe

good girl

Atia Adina said...

kalo adik dia dah kua nanti macam mana lah agaknya eh????


-ad-

Kancilbiru said...

jenuh nak menjawab dengan dhiya ni..dan jenuh jugak ko nak perah otak kan cari jawapn...hihihi

maslinamansor said...

dhiya minum susu apa, dhiya...? :)

Related Posts with Thumbnails