Thursday, July 8, 2010

Baby introduction to dhiya

mama: dhiya, dhiya nak baby tak?
(mama tak sebut 'adik' sbb dhiya igt 'adik' tu budak-budak)
dhiya: nak...dia kt mana?
mama: dlm perut mama la...
(dhiya terdiam...muka blur)
dhiya: baby saper?
mama: baby dhiya lah...
dhiya: dlm perut dhiya lah...bukan dlm perut mama...
(terkena aku.....)
dhiya: siapa bagi?
mama: Allah bagi...
dhiya: nak setarang (sekarang)...
mama: tak blh...dia kecik lagi...dlm perut...
dhiya: keluarkan la cepat...
(alamak...mcm mane la org lain mengharungi benda ni...)

5 yg dah komen:

lydzar said...

hehe tak dek experience gak, sbb masa peknen no 2, no 1 kecik lagi..

bersoaljawabla hangpa berdua ngn dhiya :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dhiya kena sabar..9 bulan lagi dia keluar lah.sekarang dia nak tidur dalam perut mama dulu.hehehe

maslinamansor said...

sue kena perah otak gak yea bila nak bersoaljawab degan dhiya... hehehe

Atia Adina said...

kecik lagi mana leh kua...tak leh main ngan dhiya lagi...tunggu besar sikit lah....


-ad-

ross said...

tahniah kak su...nanti dhiya dapat kawan yer...

Related Posts with Thumbnails