Monday, June 14, 2010

nyum nyum nyummmmm.....

buat kwn2 pantai timur, sapa yg dah lama tak balik kmpg tu, telan air liur je la eh...

last week, family papa dtg, all the way from klate and tido kt umah kitorg. Ma bwk mcm2 dlm bonet keter Abah, dr ikan selayang, belacan, beras pulut, limau kasturi, serbuk kari cap orang terbang....sampai lah ke karpet. segalanya ada....the 1st morning diorg kt umah, pagi2 lagi ma dah masak pulut mkn dgn kelapa n ikan. sedaaaaaaaaaaaapppppppp sanggat....mmg stok tak agkat kepala lah bila mkn..selainkan nk minum air je tu pun sbb nk tercekik...

abah & papa...


ps: sapa tau mana nk carik ikan selayang ni kt sini?

1 yg dah komen:

Kancilbiru said...

hai kat market kan banyak..pegi market seksyen 6 kat umah elis...hahaha

Related Posts with Thumbnails