Wednesday, June 30, 2010

huiii....dah tak tahan...

sejak beberapa hari lepas, asyik dgr and baca cerita pasal durian.....dlm blog lah, dlm radio lah...tepi jalan pun nampak durian....huuiiiiiiiii....ni tak boleh jadi nih....nak tunggu nek cu invite datang umah pekena durian lambat sangat, kena pi beli gak nih...

mlm tu ajak papa pi singgah kt lori durian tu...fuh!byk nyaaaaaa.....berbaris2 durian menanti utk mamasue lahap...hehehe...dr yg murah - 3 biji rm10 kepada yg kena timbang...rm9 sekilo. papa kate, "kite beli 2 biji je...kite 2 je yg nak mkn...". mamasue plak (dlm hati)" 2 je?????? pe barang 2 biji....mana cukooooppppp"...tp diam kan je lah...nafsu pemakanan je sebenarnya....

sampai je kt umah, mmg tak tunggu apa....terus bg papa pisau n tupperware suh bukak kt luar umah....


sambil buka2 tu, mana2 yang terlekat sikit2 tu papa jilat...mamasue plak telan aiyaq lioq je lah..."ishhhh...lambat tul papa niiiihhhhhh" dhiya pun dah terbaring2 kt muka pintu...



adoiaiii.....baru la dpt merasa.....sedapnyaaaa...............lembik + lemak + manis + sambil tgk tv = mmg terbaeekkkkk!



5 yg dah komen:

Kancilbiru said...

waaaaaaa dengki...tak dak durian bertali-tali ka? hahahaahah

lydzar said...

haah kan..semalam kt hot.fm pon topik durian..

sedapnya sedapnya

maslinamansor said...

taak mpening kepala ker...?
banyak tue isinya...

mamasue said...

kancilbiru: tali temali semua dlm perut aku ...kahkahkah

lydzar: tu lah sebabnya mamasue pi beli gak tu...tak boleh jadi....kiri kanan push...hehehe

maslinamansor: antara penyebab mamasue pi beli sbb dok baca pasai durian balik pulau tu...huhuhu..penin pun tak pa....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

harus carik durian pasni..hehehe

Related Posts with Thumbnails