Wednesday, June 2, 2010

comel sangat la tu

dhiya bab mkn ni kalau dia dah suka yang itu, mkn itu saja satu hari pun tak pa.suka sgt coki-coki & biskut rocky.dgn mulut ber'lumuih' (sori,mamasue tak tau nk translate apa).pastu papa igt nk tangkap gambar dhiya dfn mulut ber'lumuih' tu, tapi dhiya pegi buat muka gini plak.just look at her face...comel sangat la tu...


6 yg dah komen:

maslinamansor said...

memang berlumuih....

Pandai lak buat muka camtue bila depan cam yer...

lydzar said...

comey! bebudak baya ni berlumuih ka, berbedak tepung gomak ka, mmg semua aksi pon comey kan

Kancilbiru said...

pandai dia buat kembang hidung eh...hehe

acrus82 said...

nie dhiya ke nie??? ya ampun..comot seh..hahahaha

Atia Adina said...

heheheh...comel sangat lah tu bg dia...senyum sampai x nampak mata

aidanisme said...

macam mama dia lah.. senyum tak nampak mata.. hihihi

Related Posts with Thumbnails