Monday, May 31, 2010

surat yang ditunggu-tunggu ...


title tak blh blah...lama wooo tunggu surat ni...2 tahun ++ ada lah kot...punya la seksa nak dapat surat ni...exam bermacam-macam jenis...otak dah karat nak suruh exam, sib baik pas. bukan exam je, dengan sukaneka (mamasue mana lah boleh berpeluh, padan la dengan badan yang montels ni)...dgn dpt nya surat ni, maka mamasue pun blh la bekerja dgn tenang dan lebih komited (uwek!)


4 yg dah komen:

aidanisme said...

waaaaaaaaaa tahniah.. best nye, bile la aida nak kompem ni.. haihhhhh

lydzar said...

congratulations!!!

alhamdulillah kompom dah kan.. :)

mamaizz said...

wahhhhhh dapat sudaaaaa...bila nk sampai jugak nihhhh...

Sarah Syazwani said...

tahniah...pasni leh naik kanan lak..hehe

Related Posts with Thumbnails