Monday, May 24, 2010

si dhiya the coke bottle

kalau papa petik je gitar, mesti ada orang yang akan menyanyi dan menari...tak pun, dia pegi amik gitar dia dan main sekali. sudah semestinya bukan mama....siapa lagi kalau bukan dhiya. kalau mama menari, alkisahnya SIME DARBY kena datang betulkan rumah yang retak, tak pun papa yang akan muntah darah.

dhiya ni diibaratkan macam toy botol coke yang menari tu....asal papa nyanyi, sure ada backup dancer or backup singer. bila papa berhenti, dhiya pun mcm pause, bila papa continue balik, dhiya pun sambung balik....tu lah alkisah si dhiya the coke bottle...

3 yg dah komen:

maslinamansor said...

berduet dengan papa yer... :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..comelnya..hikss..nuha pun pantang jugak dengar lagu..mesti nak 'oget'.bhs nuha oget=joget :P

Kancilbiru said...

amboi....bukan main lagi dhiya...ada harapan ni nak masuk idola kecil..:P

Related Posts with Thumbnails