Thursday, May 6, 2010

kari kepala ikan

dat day,kitorg pau abg rahim blanja kari kepala ikan....fuhhhh!besarnya kepala ikan tu mcm kepala ikan jaws(bak kate kak zah)...kenyang smp ke mlm...kt syeksen brapa ntah kedai ni, nama kedai tu Resrotan Kampung Baru (tp kt shah alam jeee),tp berdekatan dgn giant syeksen 13 tu lah.

model kari kepala ikan,iela


kari kepala ikan yg masih belum disentuh


4 org punya makan...fuuuhhh!!!


kari kepala ikan yg dah togel...amik ko!

p/s:terima kasih lah kpd abg rahim yg sudi mengempiskan wallet demi perut kitorg ni.....=P

5 yg dah komen:

Kancilbiru said...

eee...sedapnya...makan tak ajak. bila pulak ko nak belanja kapla ikan ni kat kitorang. sempena besday ko. hahaha

Atia Adina said...

nyum...nyummm...sedapnya...nak sikit...

mamasue said...

bday aku dah lepas dah...so besday ko je lah ko blanja aku....kehkehkeh

aidanisme said...

balik opis je, boss tunjuk gmbr mknn kat aida... "saye amik mmg nak tunjuk kat awk,hahahaha"

iela said...

huhuhu...masih terasa2 kat tekak ni rasa kari kepala ikan tu.. nyum nyum.

Related Posts with Thumbnails