Thursday, May 13, 2010

jiran yg bingit

kuat giler betul papa sorak semlm...mcm kt umah sewa pulak dia bt.ntah la kot jiran sblh n blkg (eza,blh dgr ka?) blh dgr ke tak...tak tau lah sbb semangat patriotik ka atau naik hantu...papa kata 'lantak,biarkan...skali ni je blh jerit2'...sib baik la menang...ni esok lawan china ni tak tau la mcm mana...no wonder la papa ada high blood.baru tgk badminton dah naik sawan...rasa mcm nk bg towel mandi je kt papa suh dia kibar2kan mcm bendera...mcm penyokong yg pi kt stadium tu...tgk mcm i,maintainnnnn je.....awal2 lg dah PESSIMIST....'sure kalahnyaaaa.....'siap buat tanda GLEE lg.skali anggapanku musnah belaka...malaysia menang.alhamdulillah lah....jd pessimist tu saja je sbb tak de lah frust sgt nt klu kalah.


mamat rasmussen ni mmg buat darah aku turun naik...dah la putih,nk amik gambar pun tak cantek...

4 yg dah komen:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku pun sama gak..kalah punya..memang btol kalah..seb baik hafiz menang.huhuhu

Kancilbiru said...

hahaaha...kat umah aku pun kecoh..

aidanisme said...

aida pun.. kecoh sensorang, husband dah tido.... syioookk ooooo tgk badminton...

mamasue said...

elissmie: biasa lah eliss,tak nk mengharap...nt kechewa

kancilbiru & aidanisme:patut la dengaq smp umah aku

Related Posts with Thumbnails