Friday, May 7, 2010

humty dumty had a great fall!!!

yesterday morning...aku terjatuh daaaa.sket la punya sakit campur malu la sket kepala lutut aku ni sebab berdarah.pastu kain pulak terkoyak...adoiiiaaaiiii....blh pulak la dlm beratus2 kali aku dok lalu jln ni,pg tu plak la kaki aku nk termasuk dlm lobang durjana tu.sib baik la tak tergolek jatuh bwh sbb jln situ mcm curam sket...dah la masa tu pagi lg,ada lg separuh hari lg nk kena berjalan dgn kain koyak ni.giler malas nk balik umah semata2.sib baik la kak tim ada plaster,kebas smp 3 plaster kak tim.
lubang yg sengal,sib baik aku tak tergolek dot

dah koyak dahhhhh....huhuhuhu

4 yg dah komen:

aidanisme said...

kak sue... jatuh kat mane tu? data center ke?

mamasue said...

kt menara...jln nk ke parking...sat gi balik tgk eh...hehehe

aidanisme said...

owhh aida penah terpeleot kat situ, dan betul2 depan mata adelah pak guard.. malu sehhhhhhhhhh.. (pakguard cover macho tak gelak pun)

Kancilbiru said...

ganassssssssssss...

Related Posts with Thumbnails