Thursday, May 6, 2010

dhiya 1st salon hair cut

last monday,kitorg bwk dhiya to her 1st salon hair cut.ntah apa2 dia,dia dah pesan kt akak tu 'jgn syampu rambut & jgn cuci rambut ehhh...', padahal sama je 2-2 tu. akak tu sampai kan nk spray rambut dhiya pun kena tanya dulu sbb takut dhiya tak bg. kitorg pi potong kt a cut above,pyramid, since kt situ ada toy seat.harga ok2 lah....affordable. layanan pun mesra.


4 yg dah komen:

Atia Adina said...

ala....comelnya...nanti rambut saya dah panjang...nak ajak ibu g sini lah...

aidanisme said...

baik nyer dhiya, dok diam je tgh potong rambut.... krusi pun cmel..

miezaniera said...

diam je dia..tp muka mcm masam je hehe rambut Qasrina pn dh pnjg tp mcm syg pulak nk potong..nnti tkleh wat dendan dah hehe

eT said...

baiknyer dhiya nk dok diam gunting rambut...
kalo dania xtau la cane rupenyer..huhu

Related Posts with Thumbnails