Friday, May 14, 2010

demam piala thomas

punyalah papa tu demam piala thomas, dia tak bg hari ni mama n dhiya pi Bukit Raja. Kt Bukit Raja ada sale baju Polo,murah gila. So aku plan nk ajak papa pi beli baju utk dia selai 2 sambil igt nk ajak dhiya pi KFC nk blanja dhiya mkn KFC baru (ke mama yg nakkk???).Sms la papa ajak pi jln mlm ni, skali papa reply

'Thomas la makcik oooooiiii......semua GROUNDED mlm ni...!'

mcm ni pun ada ka?



4 yg dah komen:

Kancilbiru said...

takpa2, satg kita p tapau KFC bawak balik..hehe

mamasue said...

kancilbiru:aku punya la igt laki aku yg comment, skali lupa aku tumpang hang hari ni =)

Sharinginfoz said...

all the best untuk malaysia...buat yang terbaik....menang kalah adat bertanding

Apa Anda Rasa Bila Tulis Blog?

Ad said...

huhuu...kalah...mesti kuciwa kan?rugi tak gi sale tu

Related Posts with Thumbnails