Thursday, April 15, 2010

A nite @ i-city



that nite papa ajak pi tgk i-city....aku pikiaq2, apa la best sgt tempat tuh....sekadar tgk2 lampu je lah dr dlm keter (at 1st aku pk gitu...). then,bile dh smp kt blkg sek 7 tu, fuhhh...byknye keter beratur nk masuk i-city nih....dah la dgn keadaan yg hujan,masih ada gak yg nk pi...pastu, bangunan dia pun mcm tak terpakai lg,sumer baru2...

then,bile dah smp dlm,berjujuk2 keter nk park...ramai tuuuuu...kitorg pun jln agak jauh gak,naik lif sume...smp je kt level tu, nmpk byk la lampu2 cantek....dhiya suka btol...tp sbb hujan, so kitorg tak dpt la nk posing2 sakan...takat termampu pose je....dhiya pi tu skdr pki baju tidoq (ye lah, sbb igt tgk dr dlm keter je....=p) then papa kate "papa dah suh pki baju lawa2...degil..." ha, mmg betul la,mmg degil pun kami ni....

0 yg dah komen:

Related Posts with Thumbnails